18 oktober, 2011

Q&A; the answers part 1

Lieve bloggers!

Vorige week vertelde ik dat Dreams love Chanel een jaar bestaat! Ik heb al veel foto's met jullie geshared en nu was het voor jullie de kans om mij wat vraagjes te stellen. Jammer genoeg waren het niet super veel vragen, maar dat maakt helemaal niets uit! Jullie hadden leuke vragen gesteld en ik probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden! :) Ik begin deze post maar met 1 vraag. Dat komt omdat het anders een heeeele lange blogpost word en daar wil ik jullie niet mee vervelen :)

Hier komt de eerste vraag;

Wat zijn je drie favoriete blogs?;

Mijn top 3 van blogs vond ik best moeilijk om te kiezen, ik heb de blogs gekozen waar ik het meest op kijk en waar ik ook de meeste inspiratie uit krijg. De eerste blog die ik heb uitgekozen is http://youniqueblog.blogspot.com/. Dit een blog waar ik bijna elke dag wel minstens een keer op kijk. Femke schrijft heel leuk, en heeft ook altijd artikeltjes die altijd leuk zijn om te lezen. Een favoriet onderdeel van haar blog is "Things that made my week". Hierin verteld ze over de hoogtepuntjes uit haar week.

Younique

De blog dat sowieso op de tweede plaats staat is Fashionable and me van Lisanne. Ze heeft mooie outfits en erg bijzondere foto's. Ik haal veel inspiratie eruit.



En de derde blog is http://the-polished-perfectionist.blogspot.com/. Dit is een blog die swatches laat zien van nagellak. De maker van de blog is een perfecte nagellakster en geeft vaak een subtiele draai aan een eenvoudig kleurtje. Ik als nagellak liefhebber haal ook uit deze site veel inspiratie en probeer ook vaak de creaties na te maken.. ook al is dat veel te moeilijk hihi! :)
The Polished Perfectionist


Dit was mijn top 3 van leukste blogs! Wat is jullie top 3?


xoxo Monique

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je reactie achterlaat Ik stuur zo snel mogelijk een reactie terug ♥
<3