23 november, 2010

Let it SNOW let it SNOW let it SNOW ~

Neeeeeeeee het zal toch niet waar zijn? Donderdag al? Dat was mijn eerste reactie hierop! Jaja! het weermannetje zegt dat het donderdag en maybe vrijdag gaat sneeuwen! En ik vind het nu al koud! Maar het heeft ook leuke kanten

:) Je hebt een excuus om iets later op school te komen
:) Hoe gezellig is het nou om met de hele familie binnen op de bank te zitten met een heeeerlijke grote kop met thee, slofjes aan je voeten. Je nieuwe warme vest aan en als je naar buiten kijkt; Allemaal sneeuw!
:) Sneeeeuwpop hihi  (is ook best leuk toch! En bovendien errug gezellig)
:) Omdat het zo koud is moet je natuurlijk snel shoppen want je kledingkast is hier niet op voorbereid ;)

En misschien hebben jullie het wel op het nieuws gezien! Parijs, de stad van liefde, heeft zo veel zin in de sneeuw, dat ze er voor hebben gezorgd dat het nu al lijkt dat het sneeuwt! Ze hebben blauw/witte lampjes in de bomen gehangen die bewegen op en neer. Door door lijkt het net of het sneeuwt! Het ziet er zo mooi uit!

Zo ziet het er dus uit in Parijs (dit is trouwens niet in Parijs want ik kon daar geen plaatje van vinden)
xoxo monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je reactie achterlaat Ik stuur zo snel mogelijk een reactie terug ♥
<3