02 mei, 2011

let's go see the sunset!

Heeey!

Sorry dat ik deze week weinig post, ik moet deze week veel werken omdat het meivakantie is! Het werken is echt super leuk.

Ik moet om 7.30 beginnen in de croissanterie en eindig om 15.30 in het restaurant! Ik hoefde gelukkig nog niet met borden te lopen enzo maar met dienblad wel. Dat is eigenlijk best makkelijk haha! Vandaag waren er trouwens heel weinig gasten.. Maar genoeg over mijn werk!

Wat hebben jullie gedaan met Q-day?

Ik heb op de rommelmarkt gestaan en heb 30 euro opgehaald! Daarna ben ik nog met een vriendin de stad in geweest en in de avond hebben we samen de zonsondergang gezien! Het was echt heel gezellig en we hebben ook nog foto's gemaakt !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je reactie achterlaat Ik stuur zo snel mogelijk een reactie terug ♥
<3