04 februari, 2011

alexandra burke

Tumblr_lfy92pntqb1qg71cxo1_500_large

Deed mee aan x-factor en won uiteindelijk
Heeft een duet gezongen samen met haar grote idool Beyoncé.
Toen ze 12 was nam ze deel aan het televisietalentenjachtprogramma Star for a Night, dat gewonnen werd door Joss Stone
.
In 2005 weigerde Alexandra mee te doen aan x-factor omdat ze vond dat ze er nog niet klaar voor was. In 2008 deed ze uiteindelijk wel mee.
Haar eerste single "hallelujah" kreeg ze een gouden plaat en ze verkocht miljoenen exemplaren.

Onbekende maar leuke, mooie liedjes van Alexandra:

Perfect (who is) - cover van Bruno Mars
What happens on the dancefloor - ft Cobrastarship
The Silence
Broken heels
& Overcome



3 opmerkingen:

  1. Ik ken een aantal liedjes van haar, ze is echt goed! Nu ga ik dat tweede liedje luisteren want die ken ik nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leeeeuk artikel!
    & ik volg je, volg je me terug? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeeh dankje voor je comment, ja ik las op andere beauty sites dat je die alleen op internet kan bestellen, en dankje voor het terug volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je reactie achterlaat Ik stuur zo snel mogelijk een reactie terug ♥
<3