19 januari, 2011

Happy

Halloooo!

Ik ben blij, happy, glücklich, noem maar op :-)

ten eerste

- Het gaat goed op school !  Heb zojuist een 7,2 gehaald op nederlands en die had ik echt nodig :- D
En van de repetities waarvan ik nog een cijfer moet krijgen heb ik een zeer goed gevoel over !

- Weten jullie nog? We heart it? dat is die site waar ik al mijn plaatjes vandaan haal. Iemand heeft mijn foto's "ge-heart" en dat vind ik echt super leuk! Mensen wereldwijd kunnen nu mijn plaatjes zien, (en het is natuurlijk goede reclame hihi)

--------------------------------------------

Ik wil trouwens graag jullie mening! Wat vinden jullie van mijn blog? En wat moet ik anders doen om wat meer bezoekers te krijgen. Zeg maar wat je wil, ik zou je erg dankbaar zijn als je dat zou willen doen.


xxxxxx monique


ps: volgende week seizoen 2 van GLEE!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je reactie achterlaat Ik stuur zo snel mogelijk een reactie terug ♥
<3