07 december, 2010

zucchtt

Leuk hoor. Het is koud en glad. 2 dingen waar ik totaal niet van hou! maar ik denk stoer te zijn en ga al glibberend naar school :) Was even vergeten dat ik gym had maar goed. Ik kwam dus aan bij het gymveld. gaan we turnen! haha. Niet leuk. maar het ging wel goed dus dat was wel beter! Daarna zouden we aardrijkskunde hebben dus wij gingen met de hele klas daar naartoe. Kwam ze niet! Mijn laatste 2 uren vielen ook al uit en nu dat uur dus ook ! Dus ik had maar 1 uurtje :) Daarna nog even gezellig buiten staan praten met 2 vriendinnen haha dat was best koud.

Maar nu komt het!

ik fietste dus weer naar huis toe en ik was op de fiets van mijn moeder (mijn fiets is kapot) kom ik thuis bedenk ik me dat mijn sleutel niet aan de fietssleutel van mijn moeder zit. Dus ik heb daar 20 minuten op mijn vader staan wachten tot hij thuis kwam. Dat was echt freeeeezing! Ik vergeet echt nooooit meer om mijn huissleutel mee te nemen :$

xoxo monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je reactie achterlaat Ik stuur zo snel mogelijk een reactie terug ♥
<3