11 december, 2010

Drukkk!

Gister had ik kerstgala samen met een vriendin. Het was echt super en erg gezellig! Jammergenoeg had ik die dag daarna (vandaag dus) stage om half elf... Daarom kon ik niet naar de afterparty.. Vanochtend dus erg vroeg opstaan voor mijn stage. Het was echt heel erg koud want ik loop dus stage bij de ijsbaan in Sneek. In het begin kwam echt niemand en hadden dus ook niets te doen. Gelukkig kwam rond 2 uur wel een paar mensen en hadden we wat te doen! ;)  Morgen weer stage dus heb geen tijd om meer te posten!

Volgende week heb ik bijna elke dag stage en in de eerste week van de kerstvakantie ga ik op wintersport naar Duitsland (voor het eerst! :) ) ik heb er echt heel veel zin in :D! Maar omdat ik dus zoveel weg ben zal je waarschijnlijk een tijdje niets van mij horen :( ik zal het zoveel mogelijk proberen!


xoxo monique

1 opmerking:

  1. gala was super ! nog veel succes met je stage, had je mn smsje gekregen?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je reactie achterlaat Ik stuur zo snel mogelijk een reactie terug ♥
<3