15 november, 2010

Essence Metallics ~

Essence heeft voor de winter weer een nieuwe collectie! Het zijn allemaal producten met een metallic tintje! Ik heb zelf de nagellak gekocht met het magneetje. Het bijzondere aan deze nagellak is dat het magnetisch is. Huh? magnetisch. Denk je misschien maar het is echt zo! De nagellak heeft deeltjes erin zitten die met de magneet reageren. Als je de magneet na dat je 1 nagel gelakt hebt, er dicht boven houd in een bepaalde richting ontstaan er strepen! Ik heb het zelf al uitgeprobeerd en het werkt echt! Ik heb er nog geen goede foto van, maar als ik die wel heb post ik m snel op mn blog! :)

Behalve nagellak heeft essence ook nog oogschaduw in verschillende kleuren, lipstick in de kleuren goud, zilver en metallic antraciet (dit is echt iets voor de daredevils!), ze hebben ook metallic eyeliner en face en body shimmer spray.







Dit is dus het resultaat van de nagellak met het magneetje!

Wat vind jij er van? Welk item van de collectie vind jij het leukst? :)

xoxo monique'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je reactie achterlaat Ik stuur zo snel mogelijk een reactie terug ♥
<3