08 november, 2010

~

Haaaay!

Ik ben Monique en omdat iedereen op girlscene wel een blog had, dacht ik, misschien is dat ook wel iets voor mij! Vandaar deze blog. Ik zal eens wat over mij zelf vertellen.

Nou ik ben monique, een meisje dat in friesland woont. Ik ben totaal GTST verslaafde.Hou verschrikkelijk veel van dansen en als ik een programma volg, mis ik die ook nooit. Ook ben ik een gleek. Oftewel iemand die fan is van Glee haha! Ik doe ook aan Zumba. Dat is echt super leuk. Ik heb helemaal geen conditie daarom ben ik gaan zumbaen :)
Ook hou ik heel erg veel van mode, ook al vind ik mezelf een beetje saai qua kledingstijl!
Ik ben ook veel bezig met nailart. Daar ga ik denk ik ook vaak wat van posten :)

Dit is het wel zo'n beetje! Als je iets van me wilt weten of wil dat ik iets voor je uitzoek op post mag je altijd een berichtje sturen!

xoxo monique'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je reactie achterlaat Ik stuur zo snel mogelijk een reactie terug ♥
<3